Dolt under ytan

japp den filmer går just nu på 6an verkar riktigt bra och lite läskig som tur är kommer Emran snart hit och ska sova hos mig tur det. Idag åkte cyntis hem tråkigt ville att hon skille sova mer här buhu =( efter att vi hade skjutsat hem henne så åkte vill till halsta för att hälsa på Richards syster som hade köpt en liten rex katt på 12 veckor fy fan vad söt den var haha. var där hela dagen riktigt trevligt var det . Imorgon åker Emran till  gottland buhuuu verkligen och så jobbar jag imorgon usch för imorgon känner att det kommer bli en deppig dag imorgon =/. jaja hoppas det inte regnar, har rätt skönt ändå imrogn med jobbtiderna från 10 till 16 =D haha sen på tisdag är jag ledig. Ne nu ska jag försätta  kolla på filmen bye bye =D

dålig bild men det här är lill katten haha


dem hade en tam liten igelkott haha den var så söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0