Bryr mig inte längre!

Hello =D idag jobbade jag från 10 till 16 sen sprang jg typ hem till Joanna firade Mirelle lilla sötis som fyller 1 år GRATTIS på fredag blir det att fira Joanna dem ska bowla sen krogen men vet ej om jag ska vara med för jag stänger på fredagen sen på lördagen börjar jag kvart i 8 på morgonen döda mig! jaja jobbar imorgon också jag börjar 8 .. har jobbat sen i fredags utan någon dag ledig men på torsdag då har jag ledigt wiho =) Emran kom inte hem idag eftersom att båten tydligen full , han kanske bara hittade på för att stanna längre haha jaja min dator har gått sönder ingen asså buhu verkligen jag gråter!! orkar inte blir så trött den går sönder och sönder fuck den! Ska i alla fall spendera lite av min helg med min kära syster vi behöver varandra känns det som, det är bra att vi umgås och pratar. Min mamma gjorde pannkakor åt mig idag så gotti gott haha , sen satt hela familjen och åt först bråkade vi bara åh vi var lixom taskiga mot varandra men sen blev att skit roligt och vi började prata om massa saker och as garvade, sen började vi prata om hur jag ska ta mig till skolan på vintern så himla dryg eftersom ibland har jag sov morgon och jag har ingen skjuts då hm . Så vi funderade på att om jag flytta till en lägenhet under vinter bara men tror inte jag vill det usch bo ensam nej tack! haha. Ne nu ska jag vara social med min mor bye bye :D

Dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!



Jag hoppas att du inte missat att jag har börjat om att blogga igen? Du kanske minns min gamla blogg, www.chicflia.blogg.se, du har iallafall varit in där och kommenterat nån gång.



Gick väldigt bra för den bloggen där ett tag, men nu har jag börjat om igen, fast på en ny adress!



www.vivalasofia.blogg.se är den nya adressen, besök gärna! :)



www.vivalasofia.blogg.se - www.vivalasofia.blogg.se



(Ursäktar om du stör dig på såna här mejl!!)

2009-07-25 @ 15:25:38
URL: http://vivalasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0