Ägg

Godagens gick upp kl 7:15 för var tvungen att gå ut med Bianco sen duscha , efter skolan drog jag till sub way för där satt Sara,Becka,Bella,Sandra och linn sen drog Sara och jag till guldfynd  och betällde våra ringar ååh gud vad fina dom var vi älskart , dom kommer på onsdag längtar :) Sen slutade Emran och han hade ingen träning så han och jag drog hem till mig. Fick Emran att kolla på the notebook låg i sägen och kollade mys,kan ju säga att Emran tyckte filmen var till och med skit bra han var helt inne i den hah gulleplutt. Jag älskar mig pojkvän, han är absolut den bästa <3 Sara kom precis och vi sitter och käkar ägg ska forsätta med det nu :)  svejsägg


Dagens outfit
    

Kofta - Gina tricot
Linne - Gina tricot
Jenas leggings - Bik bok
stövlar -  Nilso
Halsband - Paris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0