To day

Emran och jag slutade samtidigt idag och han hade ingen träning Paola blev  sååå lycklig :D  så vi bestämde oss för att åka hem till mig vi hade jätte mysigt . Senare kom Azra och Hanna , vi 4 satt och asg i vardagrumet haha fy fan det var skoj. Sen drog Azra och Hanna och det blev jag och Emran själva igen sen efter ett tag så drog Emran jag följde med han för jag skulle ut med hunden sen gick jag till min syster. Ungefär kl 10 beslöt jag mig för att dra hem och när jag öppnar dörren står Sara och Emran utanför , jag hade ingen telefon med mig eftersom den laddades , Sara viste inte vart min syster bode så Emran kom och hjälpte henne och så var han lite orolig för mig haha snutt ^^. När jag var hemma hos min syster ringde vi till pappa som är i Chile och då fick vi dåliga nyheter min faster har vart med en bil olycka inga livshotande skaddor Thank God for that! Det här är min sista helg i lägenheten sorligt kommer verkligen sakna det här men kommer bli skönt att få flytta hem till mamma och Richard igen :) . Längtar i alla fall till helgen på fredag ska Azra och jag shoppa om jag får pengar hoppas hoppas! sen på lördag så är det fordons föreningsfest och på söndag kommer min efterlängtade mami <3  Ge mig heeelg nu :D . orkade inte ta kort på min outfit idag men kan berätta vad jag hade på mig , hade en marinblå kavaj , randig topp , mörka jens , svarta stövlar, röda naglar och röda läppar. Min pojkvän är den bäästa <3 bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0