Taken

Azra och jag hade det riktigt trevligt vi moffade i massa choklad och coola och varma makor haha! Sen så kom äskliing och lite senare drog Azra. Älskling och jag började laga mat åt han eftersom han hade gymmat och var väldigt hungrig sen skulle vi kolla på film taken för för för braaa film rekomenderar den verkligen! i alla fall min klantiga pojkvän tappar taldriken så taldriken går sönder haha lill snutt . Så jag fick gå och göra ny mat och så fick vi städa massa och jag kan ju säga det är inte lätt när man ska städa upp massa riskorn! haha jaja till slut så började vi kolla på filmen och då klev Sara in för dörren så hon joinade oss :) Nu har Emran gått hem för att sova och (jag saknar han massor verkligen :( ) jag borde också göra det måste upp väldigt tidigt imorogn ska jobba på skolan cafe buhu jobbigt! vill så hemskt gärna sjukanmäla mig men jag gjorde ju det så mycket förra vecka måste verkligen skärpa mig faaan! Aja ska försöka att gå och lägga min nu Natti natti



Kommentarer
Postat av: bellii :)

såå bra film :D

2009-01-27 @ 16:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0