Att se tårarna rinna ner för mammas kind idag gjorde verkligen ont i hjärta började nästan gråta själv, mamma du klarar det till nästa gång det vet jag :) Älskar dig mami<3

Äntligen lite lugn och ro i söndags var jag helt fullt upp med att flytta från pappa hem till mamma igen jag hade så mkt saker och så mycket städning blev verklighen skit trött. I lördags joo jag säger bara HAHAH festen var verkligen kaos kaos det kom så otroligt mycket människor chiiises jaaa rykten kan verkligen gå ser man aja slutade med att jag blev så trött på att slänga ut massa människor att jag bad Emran att vi skulle dra hem till mig och sova och det gjorde vi, vi drog vid 11. Som sakt i Söndags hade jag så fullt upp att jag vart helt slut så jag orkade inte dra till skolan. Mamma och Richard skjutsade in mig till stan för jag skulle träffa Jessica vi skulle till banken eftersom jag är så klantig och har glömt bort min kod till mitt bankomat kort hehe typiskt mig. Efter vi hade vart på stan åkte vi till hälla djur sjukhus för Bianco skulle vaksineras , lillen var jätte duktig, sen kom mamma och Richard och hämtade oss och skjutsade oss till stan för Jessica och jag ville ha donkan mmm gott! efter det gick vi runt på stan sen tog jag 46 hem och Jesscia åkte hem till sig. Träffade Azra en snabbis när jag kom till skultuna och efter det drog jag hem till min syster och vi drog hem till pappa, fick en Britney spears parfym( äääälskar verkligen den så hilma good) ,en Louis Vuitton klocka och ett armband fint fint sen är det lovade pengar men det får vi se om det kommer. Efter vi hade vart hos pappa drog vi hem till syster igen och var där en stund sen åkte jag hem till mamma och nu har jag tagit en skööön dusch och ska snart gå lägga mig får skjuts till skolan imorgon så slipper åka buss skönt! Vill verkligen inte till skolan imorgon vill bara ha helg men måste till skolan och måste skärpa mig åh! God natt


Britney spears Belive, hennes senaste parfym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0