trött!

Kom nyss hem från skolan och är riktigt trött. Dagen började med att Michelle och jag var tvugna att jobba i cafeterian eftersom dom som skulle jobba dök inte upp, imorgon blir det att jobba igen och då blir det att bära tunga varor stackars oss, och min sov morgon är så klart förstörd eftersom jag måste börja 8 så det betyder att jag tar 7:35 bussen när jag egentligen skulle ta 8:55 aja men bättre få det gjort snabbt så slipper man göra det sen för alla måste ändå göra det annars får vi inge betyg på det. Jag undrar när Sara kommer hem ? hon svara inte på min sms hon är försvunnen  nee då hon dyker nog upp snart :) . Måste gå nu och leta efter en samsung laddare till Emran bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0