to day

Skolan var toppen idag fick träffa mina underbara flickor haha det blev massa skratt gud blev helt svettig för jag skrattade så mycket , prickikorv panna , ben & fitta HAHAH. Efter skolan drog jag ner på stan för att träffa Bella,Sandra & Sara dom åt på vivaldi , salladen var riktig god där ,  där blev det ännu mera skratt , sen var vi på stan och kollade runt lite och kl kvart över 3 tog Sara och jag bussen hem. Vi gick för bi hennes hus för att hämta några saker sen gick vi hem till lägenheten och en glad Bianco satt vid dörren och väntade på oss.Gissa vad? Sara och jag har fixat internet =D sa ju att jag skulle göra det tog bara lite tid höhö. Vi gick ut med datan för att ta någons internet , satte oss framför min lilla systers hus och snodde hennes internet eftersom jag kan hennes kod haha sen sprang vi in igen och det slutade funka, så vi började springa runt i vardagsrumet och hittade till slut en anslut och nu funkar internet helt perfekt haha vi är så komiska! Efter älsklings träning kom han till lägenheten , Sara och jag började göra lite mat , sen satte vi oss 3 framför tven och kollade på topp model och åt. Mamma kom också för bi med frukt och godis och gav mig störta pussen ever på kinden haha hon är för god hon. Ne nu ska jag hjälpa Sara att städa lite om hon inte redan har gjort allt, sen tror jag vi tar och nattar. bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0