Onsdag

Hejsan igår hade jag det helt fullt upp hann inte och skriva in ett inlägg , började med att jag typ jobbade hela dagen i skolans cafeteria , jobbade med Sandra kan ju säga att vi hade der riktigt skoj och det blev massa asgarvande haha . Sen efter det åkte jag raka vägen hem till lägenheten och började städa sen drog jag till min syster sen drog jag ut för att träffa Azra och Madde , sen hem till min lilla syster. Hon och jag hade det väldigt trevligt igår vi hade så trevligt att vi la oss runt 2 på natten .Imorse vaknade jag av att Ewe skrev ett sms och frågade om frånvaro numret betyder att hon inte skulle till skolan hon har sin skolk vecka den här veckan haha mupp! sen skriver Jessica att hon inte ska gå på första lektionen som börjar 08 10 , då frågade jag Michelle om hon skulle till skolan men nej det skulle hon inte , mina kompisar är dom mest skolkande tjejerna :) haha älskar dom ändå!  I alla fall så jag beslöt mig för att missa första lektionen och gå på nästa som börjar 12 20 . Min lilla syster har en badkar hemma och jag hoppade i den igår riktigt skönt och det var så skönt att jag hoppade i den idag igen haha. Aja nu ska jag föna håret och fixa mig kanske slänger in en bild sen på min outfit för idag. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0