Nyår

Det är 2009 nu och jag fyller 18 i år ! Nyår vart bättre än vad jag förväntade mig , kännes som allting var bara i 1 sek . Vill bara tillbaka och göra om allt. Det började med att Sara och jag var hos min mamma och åt middag med mamma , Richard, Sara och jag, vi blev för mätta kunde knappt röra oss , mami gjorde ett fint jobb. Senare skjutsade Richard oss till stan hem till Erica för att för festa där sen fortsatte för festen hemma hos Malin på blåsbo, kl 11 blev det att gå mot torget där träffade jag på Emran och han syster. Vid 12 slaget gav Emran och jag varandra nyårs kyss underbar känsla , trodde inte vi skulle ge nån i år, jag älskar dig Emran Kinolli <3 .  Dagen efter har inte mått så dåligt på skit länge verkligen Sara och jag var helt döda vi vaknade runt 3 gick till ica köpte frukost och massa bakelse , gick hem till lägenheten satte oss på soffan framför tv och låg där till 3 på morgonen , sen gick vi och la oss och vaknade runt 3 idag igen och satte oss i soffan framför tv till kl 6 , sen blev det stor städning och en skön duschning , haha vi var verkligen slitna efter nyår.  Efter Sara hade dragit kom älskling han var såååå saknad gubben min, vi kollade på en film, mysste massa, gjorde mat , sen kom mamma och hälsade på och lämade lite mat sen drog hon. Och nu sitter jag här hemma hos Sara och kl är 02:02 vi ska till lägenheten nu och sova natti natti











<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0