Lördag

Gick till apoteket i skultuna men det var så klart stäng typiskt. Gick till videoträffen för att köpa bussbiljett och där träffade jag Joanna som också skulle ner på stan för hon skulle bada med sin lilla Mirelle , vi skulle ta bussen 12 55 och det var mycket kvar till dess så vi gick hem till mig och hämtade mobilen och lämnade Bianco sen hem till henne för att hämta Mirelle sen gick vi till ica köpte lite saker och helt plötsligt började vi stressa jätte mycket sen gick vi till busshållplatsen så var kl 12 00 vi hade stressat i onödan vette fan vad som har hänt med mig men det är som om jag inte kan klockan längre haha. Så vi beslöt oss för att gå till mig, Bianco blev helt galen när han fick träffa lilla Mirelle hon är så otrolig söt jag doog. Sen blev det dags för att tralla sig till bussen och bussarna ska alltid vara så jävla sega blir galen. Nu är jag hemma i alla fall och undra vad jag ska göra nu hm ska nog städa höhö tråk! undra när älskling kommer hem saknar han jue :( . Igår ringde mamma alltid lika trevligt när hon ringer jag saknar verkligen henne men det är skönt att jag kan prata med henne varje dag men behöver henne här hos mig känner jag , när jag inte har träffat henne känner jag mig rätt svag , min mamma uppmuntrar mig så mycket , i alla fall hon sa något jätte fint till mig igår ( gumman jag gör det här bara för din skull , jag kämpar verkligen bara för dig , du är hela min värld ) Ååh blev helt tårögd min mamma är verkligen mitt allt jag älskar henne , vi har verkligen gått igenom myckert och kämpat som tusan tillsammans, hon gör verkligen allt för mig  <3  Ne ska baka nu  sen städa lite haha bye bye

Lite bilder på Mirelle


 

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0