Lördag morgon

Vaknade typ nyss , Sara sov hos mig igår kväll och hon ligger fortfarande och sover haha. Igår kväll var vi ritkiga sega. Jag åkte hem till Sara efter skolan sen åkte vi 2 hem till mig och satte oss framför tvn och började moffa massa saker som mamma hade köpt mm gotti gott! Sen kl 9 började vi fixa oss för utgång vi tog bussen tio över 11. Tog oss ett fik på cafe stugan jag hade längtata efter kaffet,träffade på Sabina och Em och sen hames kom och hälsade på oss en liten stund  Efter fiket gick Sara och jag på en promenad runt stan riktigt trevligt sen kom mamma och Richard och hämtades oss. När vi kom hem satte vi oss framför tv och åt ägg som alltid haha sen vart vi så trötta runt 3 att vi gick och la oss, somnade på 1 sek haha. Idag blir det att åka ner till stan med Sara runt 1 sen blir det att åka till gryta för att fira Cyntis 18 års dag :D  höhö. tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0