Let's Dance

Blondinbella var ju bara så där men hon kommer bli bättre det tror jag, jag brukar aldrig kolla på let's dance bara mina föräldrar men nu när blondinbella dansar så är det lite spänande att se höhö. Emran drog precis hem han har tidig träning imorgon buhu :( Sara jobbar imorgon buhu :( . Men imorgon kväll kommer Karin,Mickis,Bella och Sara länge sen alla vi träffades vi har glidit ifrån varandra förutom jag och Sara vi är tahita som bara den och det kommer vi alltid att vara :) .  Nu ska jag fortsätta att kolla på terminator 2  i love Arnold schwarzenegger , minns att när jag var liten så önskade jag att han var min pappa och jag brukade gå runt och säg det HAHA!!  Asta la vista baby


                                                 
 

    
En bild på mig och Sara från Nyår


Kommentarer
Postat av: sara

hahaa vikka bilder! :) Älskardig.

jag kollade också på terminator, den v ju fett brao :D haha<3

2009-01-10 @ 12:57:51
URL: http://sarawikmans.blogg.se/
Postat av: Paff

Aw gumman då Älskar dig bästavän, HAHA vi älskart =D <3

2009-01-11 @ 00:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0