i do i do i do!

Idag blev det att shoppa med Azra och Jessica , jag köpte kläder till festen imorgon sen ett par klor bleka leggins jeans. Skolkade från sista lektionen idag inte braa! Ikväll så skulle jag och Emran gå på bio men har inte riktigt lust med det känner jag ,vill sitta framför tvn och bara mysa massa och äta massa godis så det får Emran köpa istället massa godis till mig. Jag lär börja städa lägenheten men uusch vad jobbigt det är så himla stökigt men inge kul och myssa när det är skit smutsigt runt omkring aja ska väl börja med disken kom på att jag åste ut med Bianco också kallt . Längtar otroligt mycket till imorgon i alla fall det kommer bli så himla skoj :D aja bye bey



dagens inköp , leggings från Vila


Dagens outfit

    


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0