Grattis lill syrran 13 bass tonårig nu höhö

hejhopp idag hade jga bara 1 lektion i 50 min skönt skönt , det var matte och jag jobbade faktist riktigt bra idag. Efter skolan åkte Jessica , Emran och jag till stan. När vi kom fram till stan lämnade vi av Jessica vid bussen för hon  skulle hem , Emran och jag gick till sf bio för att träffa min syster skulle ge henne sin blijett till bio. Sen gick Emran och jag och kollade runt lite på gina och efter det drog vi till bussen han skulle på träning och jag skulle hem till syster min för att fira henne. Som sakt fyller hon 13 år idag och bli tonårig haha jag minns mina 13 år . hela hennes släkt kom och vi firade henne med massa tårta och choklad. Sen efter att hennes släkt drog hem så började vi kolla på sex and the city filmen äslkar den , vi såg samantha äta asvokado med nachos vi blev skit sugna och satte filmen på paus och gick till ica för att köpa citron , avokado och nachos skit gott! Senare kom pappa och han kom med en väska till mig som min faster hade skickat till mig. Sen drog han och vi började fota med min lilla syster systemkamera haha vi garvade verkligen riktigt hårt åt bilderna. Sen kom mina föräldrar och hämtade mig och nu sitter jag här hemma och ska snart hoppa in i duschen bye bye




   

Kommentarer
Postat av: sara

den va skitsnygg ju!

2009-01-28 @ 23:02:20
Postat av: Paola

tycker jag med!

2009-01-29 @ 09:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0