God morgon

vaknade för typ 1 timme sen , det blev att jag la mig sent ändå la mig kl 4. men vaknade inte så sent som jag trodde jag skulle. Imorgon böjar skolan , ska bli roligt att träffa mina tjejer som är så efterlängtade , och Emran börjar fotbollen så det kommer inte bli att vi träffas så mycket efter skolan men i skolan kommer vi träffas varje dag eftersom som vi går i samma skola och samma linje bra det i alla fall. Måste verkligen ta tag i skolan nu.  Jag får se om jag åker till hallsta med mamma och Richard, det var riktigt länge sen jag var där och Richards dotter kommer idag ska bli riktigt skoj att träffa henne om hon kommer är inte säker. Nu ska jag äta frukost .hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0