God morgon

Sitter här och äter frukost , har bara 1lektion idag och det är matte börjar halv 2 och slutar sjugo över 2 . Igår hann jag inte skriva. Min började med att jag kom försent på till skolan, varje gång jag kommer försent så är det alltid turism vi har haha. I alla fall jag orkade verkligen inte vara kvar i skolan så Jesica och jag drog efter 2 lektion  till stan jag köpte ett par skor och en kjol  och Jessica en väska. Sen drog vi till saffets med Sabina och moffade i oss pommes , Jessicva och jag moffade i oss 2 taldrikar med bara pommes hahah och det blev mycket skit snack gud så vi garvade och stackars dom brevid oss som fick hörra vår koversation haha dom glode verkligen på oss med öppna munar.Sen ungefär vi 5 tiden åkte jag hem till Sara vi åt dipp med morötter favorti! och kollade på top model. Vid 10 började jag färga Saras hår, vart riktigt bra sen kl 12 kom mina föräldrara och hämtade hem mig höhö och när jag kom hem somnade jag på en gång zzzz. Nu ska jag hoppas in i duschen bye bye

Gårdagens inköp



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0