Frukost

Vaknade med att min hund slickade mig på munen och sen några sekunder efter ringde det på dörren och det var Emran han skulle på träning men han kom förbi och lämade lite pengar. Så nu sitter jag här och äter flingor med fil och banan mmm gott! Frukost är verkigen min favorit måltid och det viktigaste äter inte jag frukost en morgon så klarar inte jag av dagen. Igår kväll var det skit mysigt Emran och jag kollade på en jätte bra film och moffade godis, Jessica ringde mig igår och var helt galen hon är galen den tjejen haha sen fick jag prata med sussi och gratta henne. Jag undrara när Sara kommer hem från köping hm. Nu ska jag tralla mig ut och gå med Bianco sen ska jag till apoteket. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0