En småttig stressig dag

Jag och Sara har nyss komit hem , vart en lite så där stressig dag . Började med att jag och Ewe var dom ända i skolan kl 8 på morgon för att vi började 11 och inte 8 haha typiskt oss , så vi bestämde oss för att åka hem . När jag kom hem gick jag ut en sväng med Bianco och sen  åkte ner till stan hem till Becka och Sara var också där , vi åt pannkakor mmm så gott!! Sen gick vi 3 ner mot stan för att träffa på Saras pappa eftersom vi skulle gå och kolla på en lägenhet vid polisstationen ( aahap ingen fest i lägenheten då SUK) HAHA det var det första Sara sa när vi kom dit. Jaa och nu sitter Sara och jag här och gråter för våra fula naglar vi har verkligen förstört dom usch :( orka oss . Imorgon blir det i alla fall skola har inte vart där på 2 dagar illa Paola mycket illa. Paola Flores var namnet BTW saknar min mami massor :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0