40 makor

Vaknade väldigt tidigt idag och det var fruktansvärt jobbigt buhu, men jag hade lovat mamma att hjälpa så det var bara att ta sig upp ur varma sköna sägen. Jag fixade mig på 30 min riktig jävla snabb var jag haha, tänkte skriva ett inlägg imorse men det blev helt cp allt var så himla segt så jag sket i det.  Mamma och jag skulle jobba på cafet på Sion jag bredde 40 makor snacka om att jag hade ont i armen sen, Alla var riktigt nöjda med fikat som mamma och jag hade ordnat :)  . Det var en kille som hade köpt 2 halsband till mig från paris haha gulligt. Efter vi hade städat klart och sånt åkte vi till hälla en snabbis för jag behövde köpa mascara och rouge. Åkte snabbt hem till skråmsta , mamma packade sina sista saker jag tvättade all min smutts tvätt . Sen åkte mamma,Richar och jag hem till lägenheten eftersom jag ska ta hand om alla djur vi har haha. Sen kom Emran eftersom han skulle med och lämna mamma till fagersta ( nu ringer mamma hihi) i alla fall hon ska vara borta 2 veckor nu buhu kommer sakna henne massor men hon ringer mig hela tiden så det är bra de annars skulle jag bli tokig,  i love my mami she is the best <3. Sover inte ensam inatt i alla fall för min sarisparis sover hos mig och det gör hon hela veckan plus den andra och sen den tredje sen flyttar vi ut från lägenheten :( kan inte vi forever bo här? vi har det så himla bra :) kommer verkligen sakna dom här tiderna. Ne nu ska Sara och jag hitta på nå bus skoj . Paola Florés & Sara Wikman thiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0