You're the only one that I want

Sitter här och lyssnar på massa musik och sms med Emran på albanska massa gulliga sms  höhö , jag har fortfarande inte duschat eller städat haha , vart tog min pigghet vägen ? måste duscha snart i alla fall mitt hår är blää fast kommer säkert inte göra det förens kl blir skit mycket så tror det kommer bli att lägga sig sent idag igen som hela den här månaden. Nästa vecka är det lov och sen blir det apu i 5 veckor jag kommer verkligen dö :(  men måste jobba och jag ska vara skit duktig :D det har jag bestämt mig för, det finns en duktig Paola ibland faktist. Helt sjuk att jag kommer komma tillbaka till skolan när det är april och då är det bara 3dagar kvar tills jag fyller 18år vilken lycka och sen kommer våren längtar, hoppas verkligen apu tiden känns fort det kommer säkert vara skit segt första veckan men sen då tror jag det kommer gå rätt fort. Ska fan jobba i 8 timmar i 5 veckor kommer bli ritkigt tufft ag klarar inte ens skolan i 3 timmar haha. Jajajajajaj kanske skriver sen :)


Jag har tråk så jag bjuder på det här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0