I got my angel now

HAHAha säger jga bara  försov mig idag igen och det gjorde Emran också orka oss ^^. Orkade verkligen inte vara kvar i skolan ända till kl 4 usch nej så mina tjejer och jag skolkade , Michelle åkte hem medans Ewe, Jess och jag drog till shirwans salong. Efter det drog Jess hem och Ewe och jag gick lite på stan sen tog jag 46 hem till Saris´. När jag kom hem till Sara drog vi till videoträffen och köpte choklad haha gott! sen la vi oss på soffan och poff så sov vi som små spädbarn dreglade och allt , sov ända tills Saras pappa kom med 2 apelsiner tills oss han tyckte vi behövde vitamin eftersom vi sover alltid när han kommer hahah. Sara och jag drog upp till rumet la oss i sängen kollade på hills sen sov vi tills mamma ringde och sa att hon var utanför ,jobbigt att kliva upp från den sköna varma sängen. När vi kom hem blev jag skit pigg och gick en liten kort promiz med Bianco och gissa vad ? han gick utan koppel och han lyssnade på mig hela vägen ååh så stolt över min lilla hund och jag är stolt över mig själv som har uppfostrat han så bra (ibland) höhö :). Sara och jag har bästa iden hur vi ska göra med ***** & **** HAHAH vi är bäst :D <3. Imorgon är det fredag och det innebär helg och jag har sov morgon whio och efter helgen är det lov (lycklig som fan ) På fredag  blir det en Sara&Paola fredagsdag massa massa mys och skoj. Snart ska jag hoppa in i duschen fast först blir det att städa mitt rum. Saknar min Emran som tusan åh har inte träffat han på hela dagen buhu han är verkligen den bästa och i love him Emran kinolli <3 Hej dåå 












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0