undebara morgon (happy happy happy)

Vaknade hur glad som helst solen skiner helt underbart och Bianco är alltid lika söt varje morgon, när jag vaknar med Bianco vid min sida kommer det alltid ett leende ur mig fast om jag är ledsen,arg eller sjuk . Gick upp åt frukost och ska strax gå på en liten promiz med B sen ska jag fixa mig lite vänta på att mamma kommer hem så hon kan ge mig pengar sen dra till stan för att träffa Jessica min saknade vän :) Och det är mars nu  (eller på söndag då men skit samma,) i alla fall och det betyder att jag ska börja använda min skinjacka, funderar på om jag ska köpa den fina vår jackan jag hiittade får se :) Nu ska jag ut i de fina vädret bye bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0