Trying to figure out now

Idag åker Sara till idre hann inte träffa henne sorligt ju vi kommer inte träffas på hela lovet eftersom jag har vart borta i 3 dagar och nu ska hon vara borta tills helgen, men men vi ska ju vara vänner föralltid så det är lugnt,tur det :) men saknar henne verkligen =/ hon är verkligen en del av mig, har aldrig haft en vän som henne. Aldrig bytter jag ut henne <3 Mamma och jag började snacka om hur vi ska göra om i mitt rum har seriöst tröttnat på mitt rum. Min tv är ett måste att byttas ut sen min säng ingen fel men den jag har,men man tröttnar och så vill jag ha en störe än 1.20 säng,igentligen behöver jag inge större än det faktis men jag har många kuddar och gossidjur plus så börjar min hund bli fett :D hahah sen mitt sminkbord ska byttas. Tappeterna bytter jag aldrig ut, älskar verkligen mina tappeter. Jag och mamma har i alla fall massa planer till mitt rum,kansker sker i sommar får se. Sen började mamma och jag snacka om en massa saker om när hon var ung och bodde i new york skit skoj sen pratade vi massa mer i flera timmar. Min mamma sa att hon inte hade mer barn för hon ville skämma bort mig så mycket som möjligt och det har hon gjort verkligen med allt, hon har gjort saker som inte många föräldrara skulle göra för sina barn det vet jag.  Finns inte många som min mor min :) Jag känner mig så himla glad idag vet ej varför haha det bara pirrar i magen och jag leer hela tiden happines:) Saknar avesta :( det var så himla skoj därborta vill tillbaka, det är nog därför jag är så glad hade det så himla bra och roligt därborta haha :D. Synd bara att jag inte hade kameran med mig eftersom jag inte hittade den men så klart så vart det första jga hitta när jag kom hem typiskt. Och min mobil är hittad nu i alla fall tur det, hade blivit galen utan den. Nu ska jag käka glass med mina mamma^^  bye bye 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0