To day

Dagen började med massa sms om jag skulle till skolan eller inte, till slut beslöt jag mig för att stanna hemma skrev ett sms till Emran att jag inte skulle till skolan idag. Ungefär vid 10 ringer älskling och säger
Emran - Hej älskling :D
Paola -  Hej baby (trött)
Emran -  Sover du ? :D
Paola - Jaa hur mkt är kl?
Emran - kl är 10 :D:D
Paola - Aha är du i skolan ?
Emran - Neeej jag försov mig :D
Paola - Meh haha klant!
Emran - vet du varför jag försov mig? :D
Paola - Neej ?
Emran - För jag vill komma till dig nu och va med dig :D
Paola - Aw men baby kom då :D

Han var duktig och cyklade till mig, vi hade det jätte mysigt och trevligt kollade på Prinssan och marinsoldaten jag älskar verkligen den där filmen för för bra sen kollade vi på Dennis haha. kl 3 åkte vi in till skultuna för att ta bussen jag skulle gyma med Joanna och älskling skulle på träning. Sen efter gymet drog jag till min syster som inte var hemma så jag åkte hem och nu sitter jag här och ska hoppa in i duschen nu sen sova känner mig riktigt trött så god natt 

Imorgon är det en speciell dag för mig och bäbis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0