I know that I love you

Godagens försov mig idag åh typsikt! hatar mig själv ibland fast Emran försov också sig haha. Drog i alla fall till skolan hade 2 lektioner kvar och var med på dom. Efter skolan gick Emran och jag en liten promiz ner mot stan vi kollade runt lite och nu har jag äntligen hittat något jag verkligen vill ha en vår jacka , kärlek till jackan. Sen drog Emran till träningen och jag gick till Sara och Sandra. Efter ett litet tag åkte Sandra hem och Sara och jag drog för att gyma whoho bra Paola har inte gymat på typ mer än 1 vecka inte bra, när vi hade gymat så bastade vi och sen blev det duscha. Vi skulle ta bussen kvart i 7 men mamma ringde och sa att hon skulle lämna hunden och snart var vid stan så Sara och jag fick ta nästa buss. När min mamma kom och lämnade hunden tyckte jag såg Emran gånende mot busshållplatsen nere vid donken fast han var ju på träning tänkte jag hm neej kan inte vara han men sen gick han precis som Emran och likadan jacka,skor och byxor så jag ropade EMRAN!!! han vände sig om och kollade men sen forsatte han att gå jag ropade2 gånger till sen tänkte jag nej kanske fel person och Sara skrek PAOLA det är inte han hahah jag ba jooo jag är ju för fan inte galen så jag sms Emran och frågade om han var på stan och han svarade nej jag väntar på bussen på Carlforska jag ba hm okej . Kunde inte sluta tänka på att jag trodde det var Emran och jag skämdes som fan, skrev till Emran det jag hade vart med om han ba vah :S och lät helt förvirad . Sen när vi sitter på bussen så ser jag att han kliver på bussen på stan ååååh han hade skojat med mig hahah vilken tönt ^^ Jag är så jävla dum och gick på det jag blev för fan helt paff. När vi kom till skultuna så gick Sara och jag till video träffen och köpte godis för 30 kr ( FETTOSAR) kan inte leva utan godis det bästa som finns verkligen haha . Gick hem till Sara och moffade upp allt =O eller nästan haha blev typ 10 godisar kvar :P Och nu är jag  hemma och ska äta lassange och sen sova för jag är hur trött som helst natti natti

Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaah paola så typiskt dej ^^ ses snart? :)<3

2009-02-19 @ 12:44:02
URL: http://kaaajzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0