17 Februari alltså 2 månader kvar :D

Igår kväll kunde jag verkligen inte sova, jag sms med Emran till kl 1 sen böjade jag sms med Sara tills typ halv 3 eller något somnade till slut i alla fall, kan ju säga att jag var helt död nu på morgonen, ville bara ligga kvar i min sköna säng. Men jag var fan riktig snabb idag Duschade kroppen och hann med allt jag skulle och precis när vi skulle åka så hittar jag inte mitt busskort panik! sprang som en galning i huset och så klart låg busskortet i en liten småtti ficka i väskan haha . Åkte till valby och lämnade av mamma på jobbet sen vidare till Carforsska , Richard skulle leka cool och började sladda med bilen ,smart och göra det när man har ena benet pajad sa jag haha (var lite skrajsen). Nu sitter jag här i skolan och har företaga ekonomi massa matte ju fattar inget! ååh och jag har en jävla hicka och hela klassen sitter och garvar för det låter riktigt högt hahah. Och idag är det 17 Februari och det innebär att det är bara 2 månader kvar tills jag fyller 18 år fy faaaan :D :D :D :D. Ne nu ska jag försöka fatta något läraren snackar om God bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0