Inge skola idag

Nepp jag orkade inte, det är det som är så skönt med att slippa jobba och gå i skolan när man inte orkar gå så stannar man hemma och ändå får man lika mycket pengar :) haha. Måste plugga hjärnan av mig idag i alla fall har natur prov imorgon :( har inte ens börjar buhu. blir nog att sova hos Sara ikväll eftersom annars har jag ingen skjuts till skolan imorgon. Denna vecka kommer det att hända mycket mycket saker säger jag både roliga och jobbiga, och Sara komme finnas vid min sida alltid, tur att du finns <3 Ska ta och täda mitt rum sen plugga Ciao


Kommentarer
Postat av: LINDA

Tack! :D Ha det bra ikväll!

2009-12-07 @ 19:49:38
URL: http://lindaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0