FREDAG

Kom  nyss hem till Sara från att shoppat med mamma lite saker :) har ätit pizza så det känns som jag aldrig mer vill äta. jaja gårdagen fy bubblan vad bra Sara och jag hade det. Började med att vi skulle förfesta på viksäng men Linn men vi drog lika snabbt som vi kom dit, drog till vallby istället :) massa carlforsska barn var där hade skit skoj med dem. Bella H kom dit som precis skaffat körkort wioo för henne, hon skjutsade in oss  till stan och det blev silk men inte för Linn eftersom hon glömde id-kortet så det blev bara Sara och jag :) Hon och jag tillsamman fy bubblan vad klockrent  det var =D och våra telefoner dem var fullt igång ett tag haha, lite komiska samtal och sms men men sånt händer ;) Imorgon blir det att jobba hela dagen lång nee nu ska jag ta och kolla på tv med Sara Ciao

Sakna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0