Ett natt inlägg

Varför är kärleken så svår ibland? varför gör den ont? kan man bli så rädd för kärleken att man aldrig mer vill ha den igen ? men ibland är kärleken så himla underbar.
Var det värt det ? jag vågade släppa taget om de ena och gav min in på det andra. Så kompliserat, jag gick på ditt lekande, du fick mig saker till det jag aldrig trodde om mig själv att jag kunde göra. Det var det här jag var rädd för att det skulle sluta så här. Jag borde ha backat undan, jag viste att det var en lek för dig och det inte skulle bli för mig men ändå ville jag. När ja väll föll kunde jag inte släppa taget om dig , du befriade mig men åt andra sidan lämnade du mig helt ensam.





I told you everything, opened up and let you in
Here I am, once again
I’m torn into pieces, can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
you Swallow me, then spit me out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0