Ofta man inte vill ??

Hello bloggen kan börja berätta lite om igår, jag jobbade hela dagen sen åkte jag hem vilade liten sen åkte bella och jag till Sara för att överraska henne haha Tove var också där, sen efter ett tag gick vi hem till Toves mamma åt lite där och hade det trevligt sen skjutsade Tove bella och mig hem.Idag ska Bella och jag ner på stan jag ska hämta mitt id kort haha vet hur jävla ful jag kommer bli på bilden men men, Jag skulle vara ledig helgen som har vart men ike det blev att jobba hela helgen men men från om med idag är jag ledig tills torsdag sen jobbar jag hela helgen sen kommer en ny vecka och då börjar jag skolan fy fan men ändå skönt. Senar är det jul och då blir det jul lov hahah =P Ne ska fixa klar mig nu så vi kan åka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0