INGA NUMER KVAR


hello bloggen igår var det skola slutade skit tidigt, Emran och jag drog ner på stan möte Bella och Reve med hans kompis sen efter ett tag drog våra killar och hans kompis haha då tog Bella bull och jag en fika :) sen drog vi vidare och då kom Emran och var med oss. Min mobil fick åka på lagning för någon dag sen så jag fick låna en skruttis usch alla mina numer försvann och jag vart galen på den äckliga mobilen så köpte en ny igår älskar min nya mobil weiii men har fortfarand inga numer buhu så skriv till mig så  sprara jag ert numer =D. Hämtade mitt hm paket igår också fick den i måndags men har inte haft tid att hämta den men vart skit nöjd med det jag beställde en pälsväst och en kofta sen på kvällen var jag med älskling vi käkade pizza och hade det trevligt men han fick dra rätt tidigt eftersom båda skulle upp tidigt han fotboll och jag jobba. Juste i  torsdag kom min älskade klocka love it!!!!  Ikväll blir det bio med älskling , ska kanske träffa Bella nu innan hon drar till Reve =) bye b ye

dagens outfit

min mobil


Klockan


en snygg kläning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0