Tjohooo

dagens outfit
Igår så drog Bella och jag till stan gjorde lite ärende sen kollade vi runt lite på stan, efter ett tag kom Reve då gick vi och käkade på donken sen drog vi till Emrans match men drog efter en stund till tuna. Reve åkte hem och Bella, jag drog hem till mig kollade lite på tv käkade pop corn sen åkte hon hem. Gick och jag mig måde inge bra alls usch min hals gjorde ont och mage, sen var det massa tankar sov inge bra inatt. Vaknade tidigt idag som alltid kollade på våra bästa år så braaaaa!!! love it! Sen tänkte jag baka lite men då skickade Sara sms och undra om jag ska med till ike så nu är jag fixad och klar ska bara ut med Bianco sen kommer dem och hämtar mig bye bye =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0