sista dagen på jobbet

I torsdags så var Joanna och jag på ett boxnngs pass trodde jag skulle dö seriöst haha, men nästa dag så drog Sara och jag till gymet för att gyma fattar inte hur jag klarade det och på dagen jobbade jag bra gjort  Pao pao  vi shoppade lite innan och efter att vi hade gymat solade vi ^^ I fredags var jag död efter jobbet var jag med älskling, sen på lördagen vare att gå upp tidigt och jobba efter jobbet kom mina flickor Jessica,ewe och mille =D fy faaan vad dem har vart saknade och kul hade vi verkligen. Idag var det min sista arbets dag som skulle ha vart den 13 agu men fick bli den 23 agu haha , har jobbat hela hela dagen vekligen och imorgon är det skola känns sjukt konstigt och jag längtar inte =( . ska ta och städa mitt rum lite nu sen sova tror jag haha onej sommarlovet är sluuuut buhu jag gråter=(. jaja bye bye =D







haha min hund är bara fööör söt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0