HEllo.

Nepp har verkligen inte haft tid för bloggen, jobb, kille och vänner tar all tid haha mest jobbet då. Jobbade 8 dagar i rad förraq veckan fy fan blev ledig igår =) kan börja med att berätta om förra söndagen.
Det blev tjej kväll fy fan vad roligt vi hade. Färgade håret på Bella hon blev blondiii haha. Sen under veckan var jag med Sara och Bella vi hyrde en film som heter mirros blää vad läskig haha sen har vi vart på stan och jag har nu äntligen fixat mitt legg! Den är helgen har jag jag inte jobbat hela var ledig på söndag. I fredags var jag med min pojkvän vi hade skit trevligt förutom att jag fixk värsta mag krampen och ville bara hem men bäbis var så gullig så jag stannade kvar hos han, sen på lördagen drog Sara,Bella,Karin och jag på krogen vi hade riktigt jävla skoj Bella och jag sov kvar hos Sara . Sara dekade så fort vi kom hem men Bella och jag vi snackade natten lång haha pratade om massa minnen! sen lite senare på dagen åkte Bella och jag hem sen senare på kvällen gick vi en prommiz sen hem till Bella sen hem till mig badade sen kollade vi på film sen åkte bella hem och jag skulle sova för skulle upp och jobba. Dagen idag har gått så jävla snabbt fy fan!!!!! Nu är jag hemma och ska träffa Bella efter hon har duschat haha. haha nu skrev hon ett sms att hon var helt klart så Bye bye

Bilder från förra helgen



Bilder från i helgen kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0