Du är världens bästa min älskling <3

Att börja skolan hur känns det typ en fri het haha jo men det känns rätt skönt men en tråkig sak klassen hop08b är splitrade buhuuu fy fan vad jag saknar min klass men plus poöng på nya klassen älskling och jag kom i samma och blondiii wihoo ^^ men min mille och Ewe buhu miss dem =( men vi ska försöka fixa så dem kommer till min klass hoppas! håller tummarna =D. Igår så drog Emran och jag på stan efter skolan, shoppade lite sen åt vi kina sen kom Bella och hennes kille Reve så gick vi runt lite på stan :) sen drog Emran till träningen och Bella,Reve och jag forsatte att shoppa loss haha fy fan vad vi shoppade kom hem vid 9 helt döda känns som jag hade vart på gymet. Idag skolkade jag och älskling vi drog till stan in till gina bytte en tröja till mindre storlek sen drog vi hem till mig myste en massa thihi ^^ sen drog vi ner på stan så köpte jag skor sen drog vi och åt gott gott! sen drog vi och kollade på Emrans match och han var surt galen att han inte fick spela stackare=( så vi drog hemåt. När jag kom hem tog jag en prommiz med Bella bull och nu är jag hemma älskling har gått och lagt sig buhu =( men cyntis och hennes mamma är på besök =) skojigt. Ska vara social mot dem nu bye bye =D=D

Allt jag har shoppat!!







första skol dagen


Dagens outfit idag


Köpte nya lack leggins eftersom mina andra har blivit lite old men dem nya är skit sköna!


Kommentarer
Postat av: sara

ååå va äre där för väska :O im in love! hallå ja kan inte smsa dig :P

2009-08-27 @ 08:44:37
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0