Vilken ballong dag

haha det är bara Sara som fattar ballong dagen , borde ligga i sängs nu men jag kan inte sova jag tänker för mycket usch =/ nee men min dag var great med min bästa vän Sara. Efter skolan åkte jag hem till skråmsta och åt sen drog jag på gymet med Sara inte för att det blev så mcyket gym men i skolan var jag skit duktig på idroten var ju värsta krigaren jöö haha efter gymet  tog vi kvart över 7 bussen och  åktei till Rönnby hälsade på dem döda och vi tog oss en liten promenad sen tog vi 8 bussen hem. Och vädret kan inte förklara hur glad den gör mig annars hade jag vart ett riktig deppo just nu. Ne ska duscha kroppen så jag blir lugnare sen ska jag lägga mig och krama om min mirranda nalle <3

Haa det =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0