Två små humlor

Hello fy fan vad Sara och jag har vart dåliga idag, blev inge skola för oss vi kom inte upp från sängen det var så mysigt och varmt haha. Vi började stressa som fan till skolan med gav upp efter att missa bussen. Tog en liten promenad pratade med Stefan om att jag ska åka bort i 4 dagar och kan inte jobba dem dagarna, Sara och jag kommer ha så kul dem 4 dagarna haha. Sen hade vi inget att göra och vi hade fixat oss så vi beslöt oss för att dra ner på stan en stund gjorde lite ärande sen kollade runt och åt en skit god sallad sen bar det hem till Bianco som hade sovit i 4 timmar  vi skulle gå på en liten prommis med han då kom jag på att jag hade glömt hans koppel hemma hos mig haha så vi tog ett snöre och gick en promenad sen till ica haha men fan vad fult det såg ut riktigt komiskt! Istället för godis köpte vi vindruvor och pop corn fettans gott jööö. Fast det blev godis för min del i alla fall haha mamma hade köpt när jag kom hem. Inatt sover jag hemma hos mig  och imorgon blir det skola absolut. Nu ska jag se vad mamma gör och prata lite med henne det behöver känner mig ganska nere just nu men det går över jag är en sån happy människa av mig så haha. Ha det bra och jag bestämer att det ska vara sol imorgon ^^ tjing tjong =D

Dagens lunch                                                                        HAHAH


Dagens godis


Dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0