Jag kan ta det, jag kan klara det.

Sitter här i skolan och har precis börjat kl är 8 10 buhu trötter. Igår hade jag fullt upp så hade inge tid att skriva, va i skolan till kl 2 efter skolan drog Jessi och jag på stan pratade lite och kollade runt så jävla glad att jag har henne hon var ett riktig bra stöd till mig igår jaja, efter att vi hade vart och kollat lite åkte jag hem och var ett riktig deppo så mamma gav mig mitt studiebidrag tidigare så jag kunne åka ner på stan och köpa upp allt så jag åkte ner på stan med min lilla Bianco och köpte kläder,skor och smink. Sen åkte jag hem till Sara en stund sen vidare hemåt. När det var läggdags ringde Sara och vi började prata och hon var hungrig och jag hade massa goda saker att äta hemma hos mig så jag sa till mamma att vi skulle åka och hämta Sara för hon skulle sova hos mig så mitt på natten tog vi bilen och åkte in till skultuna och hämtade upp Sara. Vi hade en riktig mysig kväll och just den kvällen behövde jag sällskap bästavän =D Idag ska Erik vänta på mig efter skolan så ska vi umgås för det var ett tag sen och sen vet jag inte vad jag ska göra mer. Imorgon är det valborg och jag längtar inte direkt vet att alla gör men jag börjar faktis jobba nästa dag kl 6 på morgon buhu hur mycket suger inte det!! och jag hade perfekta planer till valborg men nu är dem förstörda och jag vill inte sitta hemma själv och var ett jäkla deppo så blir att umgås med mina vänner om jag får lust och slita nästa dag jag gråter vill inte jobba buhu =( men det fixar sig nog, har så jävla skoj där så det spelar väl inge roll hur trött jag än är höhö Ha det =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0