Du är ett minne för evigt

God morgn , jag fattar verkligen inte varför jag alltid vaknar runt 8 tiden ? tvingade mig att sova lite till, sov till kl halv 10 vaknade av ett sms från Emran. Solen är framme och det är undebart hoppas det blir varmt idag. Idag är det fredag happ då är det bara 1 vecka kvar tills my  birthday känns lite läskigt att bli 18 år, kommer mitt liv att förändras mycket ?. HAr inga planer för idag och jag vet inte vad jag är sugen på att göra eller joo vara med Emran men det går ju inte buhu. Får väl se vad Sara ska hitta på och kanske hacka på henne höhö. Nu ska jag i alla fall ut på en liten prommiz med min lilla Bianco sen blir det en dusch. Känner mig typ inge sjuk längre wihoo:D  God bye


Kommentarer
Postat av: Joanna

Ha en fin dag :)

2009-04-10 @ 17:41:34
URL: http://jojochoklad.blogg.se/
Postat av: Joanna

Ha en fin dag :)

2009-04-10 @ 17:41:35
URL: http://jojochoklad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0