Jag är så smart (NAAAT)

Det är verkligen inte menat att jag ska få köra bil nej nej!  Igår kväll sa mamma till mig att starta bilen för hon skulle skjutsa mig hem till Sara för jag skulle spendera natten hos henne, jag går ut till bilen fatta ingenting av den äckliga bilen hatar verkligen den skönt att open är fixad nu! i alla fall jag trykte på koplingen kolla att det var friläge och att handbromsen var i men dumma mig släpper koplingen kör rakt in i garaget jaa och det ser ut som det gör på bilden 6000kr att fixa. Haha allt händer verkligen mig och Sara.  Kanske inte många som vet men  jag tycker om britney som faan och jag vill verkligen se henne live har aldrig gjort det och nu fick jag höra att hon ska till London den 14/6 då sa jag till mamma att jag bara var tvugen att åka dit för att se hennes konser om hon inte kommer till Stockholm , men igår kväll när baby och jag pratade i telefon då sa han att Britney spears kommer till Stockholm och gissa när?  joooo den 17 april på min 18 års dag snacka om att jag blev överlycklig. Din Orangea människa orka glo så mkt på mina vänner daah! Aja nu ska jag åka till Sara för att plugga sen ska jag sova där också   tjingelling 



2 dagar kvar =D



Kommentarer
Postat av: sara

Typiskt dig liksom.. haha <3

Och ja brittttneyyyy ska vi seeeeee!!!!!

2008-12-15 @ 17:48:43
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0