Holaaa

Tjaaa har inte skrivit på några dagar det beror på att jag bor hos pappa och har ingen internet där men det blir nog snart fixat , igår var Sara och jag på stan köpte kläder till idag det gjorde Sara med och vi hitta våra nyårs klänningar kärlek till dom och vi måste haa! stan var öppet till kl 22:00 igår fast Sara och jag åkte hem med kvart i 7 bussen , åkte hem till mami en stund och åt mat och tog med lite saker hemifrån mamma till pappa , mami är faktist saknad. Emran kom senare på kvällen och den blev att kolls på en film massa mys, sen drog han och då kom Sara och hon sov kvar hos mig. Idag skulle jag upp kl halv 7 men kom verkligen inte upp så gick upp kl 7 skulle ta bussen 8 hade bara en timme på mig att duscha & fixa , började halv 9 det gjorde baby också så vi åkte med samma buss fast det har vi typ gjort hela veckan haha, kollade på nån föreställning som var bra slutade kl 10 så baby och jag åkte hem till mig , gick till ica köpte mat och medans jag var ute och gick med Bianco så gjorde älskling maten sen sov han och jag från kl 1 till typ halv 7 haha vi var verkligen trötta. Sitter här hos min lilla syster och har det lite trevligt . ska snart hem och då kommer älskling och så ska han spendera natten med mig massa mys<3 SKööönt med lov fy faaan!!! Aja ska ta och gå hem nu har det braa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0