Her i am to worship

Så skönt att vara ledig, är ledig tills på tisdag underbart! Igår hade jag en riktig lång dag på jobbet började halv 8 på morgonen och slutade kvart över 8, men dagen gick riktigt snabbt och jag var på toppen humör och vi låg bra till, det är en underbar känsla.
Äntligen har skräcken släppt att köra på bil vägen hos mig, jaa juste jag åkte av vägen för några dagar sen. Dem hade inte varnat att dem hade grusat vägen så det var som att åka på is, jag och en bil till åkte av vägen fast jag klarade mig bättre än vad den andra gjorde. Jag har lite ont i nacken men jag orkar inte kolla upp mig, även fast mamma och dem på jobbet tjatar om det haha.
Nu ska jag förtsätta att fira Richard som fyller år så vi har gäster här hemma ciao
åååh det är så tråkigt att jag inte kan ladda upp bilder!!! fattar inte vad problemet är??!?!?!? ska försöka och fixa det ikväll.

Kommentarer
Postat av: Fanofyou

Ush det är hemskt med bil olyckor! har själv åkt av vägen så läskigt!!! kramar <3

2011-09-27 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0