Go kväller

Trötter som F** har jag vart idag inge roligt att stänga, tur att jag stängde med filip :)
Min syster och pappa kom hem från spaninen idag är lite avis för jag kunde ej följa med för jag jobbar  men jag åker till London i sep och kanske men det är nästan 100 att jag åker till Chile i Janurai omg :Ddå är jag borta 1 hel månad underbart!! Har inte vart där på 11 år helt sjuk..  i alla fall därför jobbar jag hela sommaren, det är skönt med mål i livet.
Imorgon blir det jobb sen åka till djuraffären och skämma bort min lilla vove sen träffa saknade Dasha :)
Här får ni en ny duschad Paola och en med majskrokar i munen

Kommentarer
Postat av: fanofyou

Du är så vacker! skönt att du börjat blogga igen! puss

2011-07-28 @ 13:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0