Someday you'll turn around and ask me

Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut

kunde verkligen inte sova inatt hatar såna nätter, vaknade hela tiden sen låg jag bara där i ett mörkt rum helt ensam och skallen fullt med tankar, Somnade helt vid 7 tiden i alla fall och klev ypp 11 imorse hoppade inte i duschen sen ner på stan,träffade Azra,Amanda och Hanna vi satt inne på nordea ett litet tag för det var så kallt ute he-he... sen drog Hanna och Amanda, Azra och jag stannade kvar ett tag till sen drog vi vidare och kollade runt på¨stan sen blev det en donken. Sitter just nu hemma hos Azra och nördar, Nella var här nyss och hälsade på blev massa tjej snack som behövs ibland. Ne ska gå och hoppa på Azra som nördar he-he Ciao


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0