So baby

don’t worry, 
You are my only,
You won’t be lonely,
Even if the sky is falling down
You’ll be my only
No need to worry
Tjena hallå '=D toppen humör hela dagen thihi. Michelle och jag jobbade på skolans cafe hela dagen, det gick fin fisken , dagen gick snabbt också skit skönt. Efter skolan drog jag hem till Azra spenderade resten av kvällen där, håller på städar mitt rum för fullt men nu tog jag en paus hehe... efter jag har städat ska jag ta en dusch sen sätta på tvn och ringa Bull. I morgon är det onsdag och Mille och jag jobbar igen hoppas dagen går fortare. jaja ska väl forsätta med min städning Ciao

ska jag vända ryggen och bara gå? vill du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0