Wild world

Äntligen är det helg!! I torsdags var Sara och jag o träna fy fan har fortfarande träningsvärk haha.. igår hände det inte så mycket,sket i skolan sen drog jag in till v sen träffade jag sara på stan vi gick till gränden för att äta Azra var också med sen köpte vi massa godis och åkte hem. var hos Sara hela kvällen kollade på tv och åt massor hahah vi är så duktiga och inte festar vi  har lixom tagit en paus från party nätterna man kan ha roligt utan alkohol hehe jaja . Azra vill att jag kommer hem till henne en stund får se om jag hinner med det,sen ska jag ner och fika med Bull och Sara kommer bli mys . Ne får väl ta och hoppa in i duschen och börja fixa mig Ciao

Måste skynda mig så jag hinner träffa azra och tjejerna:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0