Staker???????????

Herrgud varför händer sånt här mig jag hatar det verkligen hatar :( usch det förstör min dag, jaja inte tänka på det nu. Blev ingen skola idag för mig jag försov mig totalt haha skärpning nästa vecka jag lovar! Jag har i alla fall helg nu :D sjukt skönt att jag är ledig imorgon och plus poäng för att det fredag också kan det blir bättre?, har ingen aning vad vi ska göra inte festa i alla fall vi hittar väl alltid något skoj att göra ;) jaja pratade med pappa idag han är sjukskriven han har opererat sig, han hade sjukt ont sa han usch, han peppar mig som fan till körkortet skit kul så det är kanske dags att satsa på det funderar på att börja efter april för då kunde pappa börja köra med mig vi får se om jag orkar lägga ner min tid på det haha jag lovar att någon gång kommer jag ta körkortet men när det får vi allt se. Mamma och jag var o handlade massa gott så mår piss just nu usch, händer inte så mycket nu ikväll juste My fyller år idag ett stort GRATTIS till henne :D <3 jaja ska kolla lite tv nu Ciao.






I let this shit get the best of me

And now I gotta let you know

I'am never sleep in your bed
again and you will never touch

my body again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0