If you thought I would wait for you You got it wrong

Godmorgon ha-ha nee blev inge skola för Michelle och mig, vi kan fan lika gärna hoppa av... det sjuka är jag la mig inte ens sent och imorse kom jag inte upp ur sängen, fast jag vaknade kl 6 av ett sms där det stod kommer nog inte till skolan sitter uppe fortfarande och kollar på hockeymatchet gissa från vem? joo Michelle haha så jävla sjuk hon är och samma med Aless som satt också uppe hela natten och kolla på jävla hockeymatcher inte okej asså . Vid 8 tiden får jag ett till sms av någon som vaknat på fel sida för det skrek damp om han haha  satt uppe och smstjafsade och när det var över somnade jag och vaknade nu av att mamma säger att jag aldrig går till skolan haha jag svarade med att jag har en sjukdom.. för det tror jag att jag har med min sömn. Ska åka in till ica nu med modern och köpa en tiger kaka till mig eftersom hon ej orka göra en till mig och jag måste ha för jag är sjuk sugen sen ska jag ha godis Ciao

Hahah jag älskar bilden, en arg hund som är trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0