All this bullshit has made me strong

Sliten ? jaa vet inte varför men känner mig helt död igår fast jag inte ens festade igår haha..  Min helg har vart väldigt bra faktist  men det är det typ varje helg haha jaja, i fredags hade Sara och jag inga planer men sen så sa Sebbe u att vi skulle festa med dem hemma hos Emil E . Vi 9 drog vi 3 till stan mötte upp massa folk sen vidare hem till Emil som bodde bakom skrapan. Det var sjukt roligt hos honom Sara och jag hade en sån där galen kväll där det var bara hon och jag haha, hade träningsvärk i magen nästa dag för vi hade skrattat så mycket.. som alltid ska man jobba nästa dag blää jobbade hela dagen också det söög hade verkligen ingen ork att jobba men tiden kom och jag fick sluta, drog mig hemåt fixade mig lite sen tog Sara och jag bussen in till stan träffade några uppsala boys som var sjukt roliga asså faaan ångrar att jag inte filmade dem hahah det kom tårar för vi skrattade så mycket .. roligast var  när han skulle visa hur västerås killarna var HAHA dör bara jag tänker på det. Tog sista bussen till skultuna och drog till fordon för att träffa lite folk alltid lika roligt med dem haha kom hem runt 3, det var skönt med en nykter kväll :) åååh idag sov jag såå skönt ville verkligen inte resa mig upp ur sängen buhu men jag kom upp och när jag väl var på jobbet så hade jag värsta energiet älskar såna dagar! Sen jag kom hem har jag bara fettat med massa choklad chips och skit,  Bella bull kom hem till mig ett tag också massa prat och fett haha. Juste min lilla vove blev geting stucken idag omg började typ gråta tyckte så synd om honom :( men nu är han pigg och glad bara lite svullen.

ÄLSKAR SOMMAR!


Fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0